lördag 19 mars 2016

Sista rycket...

Nu är det inte många dagar kvar tills det att det är dax att öppna upp portarna till vår konstutställning!! 
Var och spanade in lokalen i torsdags..nöjd!! :-) Jag får en helt egen vägg, en stor vägg. Mitt hjärnkontor går på högvarv nu. Sista helgen att måla klart allt. Har lite smått och gott kvar. Och på självaste skärtorsdagen bär det av. Bilen ska vara packad, väskan min likaså, prisuppgifter och bilder måste vara helt klara. Kl 12:00 sätter jag mig i bilen och styr mot Sjöbo! Min kära far kommer och hjälper mig med att hänga upp allt, tur är väl det. Hihi

Att få denna chans är bortom mina drömmar. Det kan hända att allt blir en flopp, men det är ok, för vi går in i detta med 100% närvaro och det är det viktigaste. Det ska bli så kul att göra denna resa ända till sitt slut. Eller, är det en resa som är en början på nått nytt? 
Vi får se... ;)


Två, icke färdiga, alster. Allt har sin tid. Vissa saker får stå och vänta på sin tur liksom. Dem blir bäst då... 


Här står alla färdigmålade tavlor. Från och med nu får ni bara se ofärdiga alster eller små bitar utav de färdiga tavlorna. 

Så glöm ej att köra till Sjöbo i påsk. Ni är alla välkomna 10:00-18:00, 25/3-28/3. 
Verkstadsgatan 3, Sjöbo

<3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar