måndag 28 mars 2016

Påskhelgen!

Oj, oj, oj vilken helg! Min första riktiga konstutställning. Jag är så tacksam och så överväldigad med känslor. Så många som tog sig tid att besöka vår konstutställning. Det har varit så otroligt kul!!! Fått nya vänner, fått träffa gamla vänner, släkten har varit på plats och dessutom så har det kommit en massa okända besökare. Helt underbart <3 
Och jag kan stolt berätta att jag fått sålt tre tavlor. Mitt mål var att sälja en, då jag är helt ny på detta. Men så kul att få sålt tre stycken. Har även fått en beställning på en tavla, kul. 

Här nedan får ni se några axplock från mina konstnärsvänner!

Emma Splittorff;




Melina Carlsson;




Daniel Nordbjelke;



Alla har vi olika stilar, vilket att lett till att vi har haft en blandad stöm av människor hos oss. Och fina Emma har legat i för att vi alla skulle kunna ställa ut. Utan henne så hade inte denna helg blivit av. Så vad händer nu då? Jo, planerna för nästa års utställning är redan igång!

Här kommer mina tavlor:




Ett gäng blommor har jag med fått ta emot 



Nu är jag påväg hem. Ska bli härligt att få sova i min egen säng faktiskt. 
Jag lägger mig med ett leende på läpparna och är alldeles varm och tacksam ända in i själen. 
Tack till er ALLA som har gjort detta möjligt och som har hjälpt mig och stöttat mig. 

All kärlek till folket <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar