söndag 20 mars 2016

Avslut...

Att sy färdigt alla mina påbörjade saker, det var målet ikväll. Eller, att hinna sy klart nått av allt som ligger här. ;)
Jag gjorde klart ett par babybyxor i 
stl 62. Enkla och lätta. Tunna nu till sommaren. 


Har ett par till, utklippta, ska bara...

Jag hittade ett sorts stickat tyg för några månader sedan. Senapsgult, en utav mina topp tre färger. 
Så ikväll tog jag mig i kragen och sydde en vårig halsduk. 


Jag började sy en kort kaftan för länge sedan. Sen försvann känslan för detta 2:nd hand tyg. Men ikväll kom den tillbaka. Lite fix och trix och snart är den klar. 
Men ryggen orkade inte mer idag. Alla kanter får vänta. Jag vet att det går snabbt, men ikväll känns det som om min kropp ska gå mitt itu. 



Nu blir det jag och min Ipad ett tag och sen blir det godnatt. 

Ny vecka, nya tag. :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar