söndag 13 mars 2016

Livet på en pinne!

Jag mår bra! Känns härligt att säga det rakt ut. Har varit krasslig i veckan och jag har lite preggobesvär, men jag mår bra! Innuti liksom... Snart är våren här med och då jäklar! Då kommer solen fram och göder oss alla med D-vitaminer!!!

Och orken är funnen efter fyra månaders dvala. Dvalan var behövlig, enligt min kropp, men det är fint att få ha vaknat till liv igen. 

Jag har både sytt och målat denna helgen. Och prislistor, kvittenser, röda klisterpluttar, plastfickor, mapp...ja allt är inhandlat inför konstutställningen. Den är så nära nu, men det känns bra. Vi, alla fem, är nog alla lite nervösa. Men det ska man väl vara?! Ska gå in i detta med stolthet utan att vara arrogant. På torsdag bär det av mot Sjöbo för att träffa upp Emma och ev de andra. Kul, kul..!! 


Nu är "Arlöv" färdig... Där allt startade, där sitter hjärtat i mitteln. ;) 
Jag har tre tavlor kvar att måla. Sen ska alla papper med bilder och info skrivas ut och sättas på plats. 

Well, tygbiten då. Jo, två par små bykor är snart klara. Storlek 62 så att de passar fint i slutet utav sommaren <3 Köpte lite härliga, enfärgade tyger och muddar hade jag hemma. 


Att skära ut muddarna med mitt fina verktyg är guldvärt. Så snyggt och enkelt. Nä, nu måste jag in i drömmarnas land. 

Vi hörs snart igen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar